Cumu Truvà un fabricatore affidabile di borse in pelle in Cina

Sempre di più clienti dumandanu una persunalizazione di pelletteria, allora cumu truvà un fabbricante di pelletteria adattu?

Ci hè in realtà assai modi per truvà un fabbricante di pelletteria. Hè cumunu di circà attraversu Google, o una fiera tradiziunale ecc. È cumu luttà contru à u vostru fornitore affidabile per a fabricazione di i vostri sacchetti in pelle da Google?

Ci hè principalmente 3 passi:

Situazione in fabbrica

In Cina, i pruduttori di sacchetti di pelle distribuiscenu principalmente in a zona di l'industria 2, una hè a pruvincia di Zhejiang, a seconda hè u Guangdong. Per a pruvincia di Zhejiang, si cuncentra principalmente nantu à qualità à bon pattu. In quantu à a pruvincia di u Guangdong, hè focalizata nantu à a qualità alta cù u prezzu accessibile, in particulare per u distrittu di Baiyun, a cità di Guangzhou. Avà, pudete avè una idea di cume sceglie u vostru fornitore adattatu basatu annantu à u vostru mercatu di destinazione.

À propositu di a fabbrica Champion, semu di alta qualità fabbricanti di sacchetti di coghju finiti in a zona di Baiyun, a cità di Guangzhou, pruvincia di u Guangdong, chì avemu più di 13 anni di sperienza OEM & ODM.

lijer (3)

Certificazione ISO9001

ISO9001 hè un tipu di certificatu chì prova a qualità di a fabbrica garantita. À un certu gradu, per identificà a capacità di fabbricazione di a fabbrica ISO9001 aiuterà assai.Cun stu certificatu significa chì a fabbrica hà u standard di cuntrollu di qualità è a gestione di a produzzione hè scientifica è efficiente.

In a fabbrica Champion, avemu passatu ISO9001 certificatu è avemu una squadra QC stretta, tutti i prudutti saranu 100% ispezionati prima di u trasportu per garantisce chì i nostri clienti anu ricevutu a migliore qualità.

lijer (2)

Capacità R&D

Una putente fabbrica processionale deve avè u so propiu dipartimentu di ricerca è sviluppu, chì aiuterà a vostra esigenza cumpletamente persunalizata per u vostru propiu cuncepimentu cun logu persunalizatu, hardware etc.

Pudete uttene una sperienza assai stratificata in cooperazione in a nostra fabbrica, perchè avemu un prufessore prufessiunale è un dipartimentu di sviluppu di campioni, chì pudemu esse realità un produttu di effetti impressionanti cun una qualità eccellente.

lijer (1)

Per riassumere, u campione hè una scelta intelligente per u vostru fornitore di sacchetti di pelle di alta qualità in Cina, simu sempre sinceramente è responsabile per tutti i clienti. Sè site in aiutu, ùn esitate micca à cuntattateci à: bagsfactory@aliyun.com.


Tempu di posta: Jul-13-2021

Iscriviti à a nostra Newsletter

Per richieste nantu à i nostri prudutti o listinu di prezzi, lasciate u vostru email per noi è saremu in cuntattu in 24 ore.

Seguitate Us

nantu à e nostre rete suciale
  • liansu
  • lingfy
  • tuite (2)
  • youtube